Jak bezpečně nakupovat na internetu

Sháníte vybavení do koupelny? Jste zavaleni internetovou nabídkou? Jak se vyznat v džungli internetových nabídek a věrohodnosti prodejců? Třeba Vám pomůžeme :)

Milí zákazníci, milí potencionální zákazníci,

tento článek vzniká na základě četných dotazů a bezradnosti Vás zákazníků, kteří tápete nad nabídkou koupelnového vybavení na internetu. Náš obor opravdu nepatří mezi obory jednoduché a výběr sprchového koutu, masážního boxu, sprchového boxu, hydromasážní vany atd., řešení zděného sprchového koutu, sladění retro koupelny, zkrátka vymyslet koupelnu opravdu není jednoduché, nám samotným trvalo opravdu roky, abychom se mohli nazývat odborníky. Nyní jsme té mety dosáhli a můžeme naše zkušenosti předat dál, našim zákazníkům. 

Pokud hledáte zboží prověřené a vyzkoušené, za dobré peníze, tak u nás hledáte opravdu dobře. Nenechte se zmást výhodnými nabídkami na internetu či Aukru a vždy si obchodníka dobře prověřte. V dnešní době není těžké zajistit si spoustu dobrých "placených" recenzí, takže jak jinak ověřit, že nekoupíte špatně, nebudet oklamán či napálen?

1. Velice důležitým hlediskem při nákupu tak specifického zboží jako je vybavení koupelny je, aby prodejce měl vedle internetového obchodu také kamenou prodejnu. Pokud ji nemá a zboží, které prodává nikdy neviděl a nikdy si ho neosahal a ani nenamontoval, jak Vám může poradit? jak Vám může být po prodeji dále nápomocen? Nijak, tento obchodník jenom prodá, vlastně překoupí .... Pro nás je kamenná prodejna naprostou prioritou a námi nabízené zboží známe a jsme schopni Vá poradit i dále po prodeji, např. s montáží. My nepřekupujeme, my tvoříme a prodáváme a hlavně známe a víme :)

2. Prověřte si prodejce telefonicky, to je opravdu to nejjednodušší. Odpoví Vám na otázky? Poradí z odborného hlediska? Rozumí tomu, co prodává? Zkuste zavolat nám a poznáte, že svůj obor máme opravdu rádi :)

3. Má prodejce vlastní sklady nebo zboží pouze překupuje? Nikdo dnes nebude mít 100% zboží skladem, ale valná většina zboží by ve vlastních skladech být měla. Ne ve skladech u dodavatele, ale ve skladech vlastních. Skladem u dodavatele je dnes internetovým hitem, ale není lepší mít vlastní zásoby a expedovat obratem? Ano, to my umíme. I my samozřejmě máme nějaké české dodavatele a využíváme jejich sklady, ale většinu zboži napřímo dovážíme či přímo vyrábíme, držíme ve vlastních skladech a to nás děla silnějšími než ostatní.

4. Možnost platit za zboží pouze předem, bez možnosti volby? Ne, tam opravdu nenakupujte, vždy musíte mít volbu výběru. Tu u nás máte. Můžete platit na dobírku, za zvýhodněných podmínek předem, ale vždy si můžete vybrat. Nikdy Vás do ničeho nenutíme.

5. Na otázku "můžeme k Vám přijet a zboží si prohlédnout?" vždy čekejte odpověď ano. U nás jinou odpověď nedostanete. Máte možnost přijet a čerpat z našich zkušeností a spoustu zboží si můžete prohlédnout osobně.

6. Reklamace a problémy. Nemáme? Tvrdí jinde ....Hloupost. Nebudeme Vám tvrdit, že nikdy nemáme žádné reklamace a nikdy jsme neřešili žádný problém, to by k Vám zákazníkům nebylo fér. Ovšem reklamace máme procentuálně k množství prodaného zboží opravdu minimální. Když taková situace nastane snažíme se o elegantní řešení a věřte nám, že situace není příjemná pro Vás, ale ani pro nás, proto se snažíme o rychlou nápravu. Pokud je dobrá vůle na obou stranách není nikdy problém :) 

 

 

Zpět